Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Op deze pagina vind je antwoorden op de meest gestelde vragen over onze producten, bestellingen, verzendopties en meer. We willen ervoor zorgen dat je een geweldige ervaring hebt bij De Boekenbar, dus mocht je vraag er niet tussen staan, neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag verder!


 

Inklapbare content

Wat is De Boekenbar?

De Boekenbar is een online winkel waar je alles kunt vinden voor de echte boekliefhebber. We bieden unieke producten zoals planners, kaarten, boekenleggers, een Boekenclubboek en een Groeiboek, waarmee je je dromen en doelen kunt verwezenlijken. Omdat De Boekenbar pas in januari 2025 is gestart, worden er regelmatig nieuwe, leuke producten toegevoegd. Houd onze website in de gaten voor de laatste updates!

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Je kunt ons bereiken via e-mail op boekenbar.apd@gmail.com of door het contactformulier op onze website in te vullen. We helpen je graag verder!

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Betalen op De Boekenbar kan eenvoudig via diverse betaalmethoden, mogelijk gemaakt door Mollie Payments. We accepteren de volgende opties:

  • iDEAL
  • Visa
  • MasterCard
  • Amex
  • Maestro
  • SEPA
  • Bancontact

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Helaas is het wijzigen of annuleren van een bestelling in principe niet mogelijk. Mocht je bestelling echter nog niet verzonden zijn, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We bekijken dan samen of we iets voor je kunnen doen.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet is aangekomen?

Als je bestelling niet is aangekomen, neem dan direct contact met ons op via boekenbar.apd@gmail.com of het contactformulier. We helpen je graag verder met het volgen van je zending en zoeken naar een oplossing.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten worden berekend op basis van het formaat en gewicht van je pakket. Je kunt de verzendkosten zien tijdens de checkout. Voor bestellingen boven de 50 euro rekenen we geen verzendkosten!

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Bestellingen worden zo snel mogelijk verzonden. Als je op een werkdag voor 21:00 uur bestelt, wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden. Bestellingen die in het weekend of op feestdagen geplaatst worden, worden de eerstvolgende werkdag verzonden, tenzij anders aangegeven.

Leveren jullie internationaal?

Op dit moment leveren we voornamelijk binnen Nederland. Als je een internationale bestelling wilt plaatsen, neem dan even contact met ons op via boekenbar.apd@gmail.com of het contactformulier. We kijken graag naar de mogelijkheden.

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Als je je bestelling om welke reden dan ook wilt retourneren of ruilen, helpen we je graag! Je kunt je product binnen 30 dagen retourneren voor een voucher of een ander product, of een terugbetaling.

Let op de volgende aandachtspunten:

  • Afgeprijsde artikelen kunnen niet worden geretourneerd of geruild.
  • Geretourneerde artikelen mogen geen zichtbare tekenen van slijtage of gebruik vertonen.
  • De kosten voor retourzendingen worden door de klant gedragen.

Hoe kan ik jullie bereiken voor ondersteuning?

Voor technische vragen of andere ondersteuning kun je altijd contact met ons opnemen via boekenbar.apd@gmail.com of door het contactformulier op onze website in te vullen. We denken graag met je mee!